הום סטייג'ינג – הום סטיילינג לפני מכירה

הום סטיילינג לפני מכירה

הכנת הבית למכירה פרק ב.
קל ומומלץ: דברים קלים שמומלץ לעשות

הום סטיילינג לפני מכירה: לייצר תחושה של מרחב, להעביר מסר של איכות, להשרות הרגשה של עדכניות. כל אלו יעזרו לך לבצע את המכירה בקלות ובמהירות, וגם לקבל מחיר מלא על הבית שלך. ההמלצות המוצעות קלות לביצוע אם כי הן דורשות מעט זמן או כסף. אבל התמורה שתתקבל תהיה גבוהה ביותר..


תקציר הפרקים הקודמים..

הום סטייג'ינג תפקידו לגרום לקונה להתאהב בבית שלך. מהרגע הראשון. ואח"כ להעצים את אהבתו לבית במהלך הסיור.. אבל פעולות ההכנה גורמות גם לנו להרגיש טוב יותר: מוכנים, בטוחים, פחות חרדים.. לקריאת ההקדמה – מה זה הום סטייג'ינג ולמה כדאי לשדרג את הבית לפני המכירה ››

הפרק הקודם – פרק א. פשוט חובה – האם לשפץ לפני המכירה:
יש כמה דברים פשוטים, מהירים וקלים, שחייבים לעשות עוד לפני השיפוץ, אחרת מפסידים


פרק ב. קל ומומלץ

הום סטיילינג לפני מכירה כולל אמצעים קלים לביצוע שדורשים מעט זמן או מעט כסף. מומלץ כי התמורה שתתקבל גבוהה ביותר

1. עיצוב

לעיצוב הבית לפני מכירה כמה תפקידים חשובים: לייצר תחושה של מרחב וכך להשפיע על תפיסת הגודל של הבית, להעביר מסר של איכות ועל כן להוריד את החשש מצורך בשיפוצים נרחבים והשקעות גדולות, ולהשרות הרגשה של עכשוויות (הכל חדש, מודרני, מעודכן).

איך משיגים מרחב, איכות ועכשוויות:

מרחב

היעד הראשון הוא לייצר תחושה של מרחב מאחר וזה אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על המחיר אותו הקונה יהיה מוכן לשלם. תחושת מרחב מתרגמת לבית גדול, ועל בית גדול משלמים יותר. הכי פשוט.

תחושת מרחב אפשר לייצר ע"י כמות, גודל ואירגון של הפריטים:

∗ כמות

מצאו את הכמות המתאימה: יותר מדי פריטים גורמים להרגשה של עומס וצפיפות ולכן תחושה של חלל קטן. מעט מידי פריטים, עם חלל ריק גדול מדי סביבם, יוצרים הרגשה של דלות ומחסור וגם – למרבה ההפתעה – מוליכים לתחושה של חלל קטן (השוו בין תחושת המרחב שיוצר חדר ריק לגמרי לחדר שמרוהט נכון).

∗ גודל

גודל הפריטים צריך להתאים לחדר. ספות גדולות במיוחד בסלון קטן יחסית ידגישו את קטנותו. ספות קטנות מאד (ומיוחד – ריבוי פריטים קטנים) גם הם ידגישו את המרחב הקטן.

גודל מתאים לחדר הוא כזה שמאפשר מעברים נוחים וחללים פנויים מסביב לפריטים, ולא דורש הרבה מהם בחדר.

∗ אירגון

סידור הפריטים בחדר הוא המפתח. פעמים רבות, מספיק להוציא שני פריטים, לארגן מחדש את כל היתר, ולהוסיף משהו אחד, לא יקר, חדש.

חישבו על כך שעיצוב הוא גם החלל הריק שמסביב לפריט שהצבתם – התייחסו גם אליו. החלל מדגיש את הפריט, ויוצר תחושה של מרחב, של אוויר, של ספייס נפשי. יותר מדי חלל וריק עלול לשדר דלות, מחסור ועצב

נסו להזיז, לשנות ולהחליף מיקומים ולעיתים אף להעביר דברים בין חדרים! התהלכו בתוך החדר וראו האם יש מעברים נוחים. לקבלת רעיונות והשראה תוכלו להיעזר בתמונות ממגאזינים או כמובן בייעוץ מקצועי.

8 כללי אצבע ליצירת תחושה של מרחב:

  1. התחילו בהוצאת חפצים – ישנים, מיותרים, גדולים מדי, קטנים מדי
  2. השאירו פריטים במיקום מתאים ובגודל מתאים, ולא יותר מדי
  3. הרבה פריטים קטנים – יוצרים עומס והרגשה של צפיפות
  4. מעט פריטים גדולים, שתופסים הרבה נפח – יכולים להדגיש שהמקום קטן
  5. סדרו כך שיהיו יותר שטחים פנויים מסביב
  6. השתמשו בפריטים פונקציונאליים שמעידים על החדר (ולא סתם נמצאים שם)
  7. ארגנו את הפריטים כך שידגישו את יתרונות החדר ויסתירו את החסרונות שלו
  8. התייחסו אל החלל: פחות מדי יוצר תחושת צפיפות. יותר מדי משדר דלות ומחסור.
איכות

איכות היא גורם משיכה מוכר וחזק, ובנוסף היא מעבירה מסר של בית תקין: לא נדרשות השקעות גדולות לתיקונים ושיפוצים. אלה הם מסרים רבי ערך לקונים.

תחושת איכות נוצרת לאו דווקא ע"י שימוש בפריטים יקרים. לעיתים הייחודיות שלהם חשובה יותר, או הקונוטציה הנלווית עליהם, או האופן שבו הם מוצגים בחלל.

∗ מוציאים לפני שמכניסים

הוציאו פריטים ישנים, מהוהים, דהויים ומלוכלכים. היפטרו מפריטים שבורים, מתפרקים או חלודים. חפצים מפוזרים, בערמות, שאינם שייכים לאותו חדר – חייבים להיעלם!

∗ מוסיפים נגיעות

נסו להוסיף פריט איכותי אחד, בולט, בכל חדר. אין צורך להחליף את כל הריהוט, פעמים רבות מספיקה נגיעה קטנה.

דוגמאות: כד גדול, פסנתר, רהיט משוחזר, שטיח מעניין, מנורה עומדת, שולחן מעוצב.

∗ איכות פונקציונאלית

נסו להוסיף פריטים פונקציונאליים, ולא רק יפים, שיש בהם להעיד על השימוש בחדר. פריטים שיעזרו לקונים לדמיין את החיים האיכותיים (והנפלאים) שיהיו להם, כשהחדר הזה יהיה שלהם.

עכשוויות

לא חשוב באיזה סגנון וקו עיצובי אתם בוחרים, חייבת להיות תחושה של מודרניות ושל עדכניות (אלא אם כן אתם מוכרים בית קלאסי יקר שכוחו בכך שהוא עתיק..)

לרוב הקונים יהיה קל יותר להתחבר לאוירה עכשווית. פריטים ישנים, סגנון עיצוב עתיק, ואבק מתחברים עם צורך בהשקעה: צריך לנקות, להחליף, לתקן, לסדר, להוציא, לזרוק.. בעייה.

בית שנראה מודרני משרה תחושה שהכל חדש, עובד ומתקתק. אין בעיות. הכל פשוט.

חישבו על כך והוסיפו חיים לבית: פרחים, כתמי צבע, עציצים, כריות, תמונות (לא של המשפחה..) – אך הכל במידה.


2. סיגנון

למי הבית שלכם עשוי להתאים? מי האנשים שאליהם אתם פונים? איזה סיגנון חיים יש להם? מה הם אוהבים? מה הכי חשוב להם?

סיגנון הוא השפה שבה אתם פונים אל הבאים לביתכם. חישבו אל מי אתם רוצים לפנות, מיהו קהל היעד, למי הדירה שלכם מתאימה, ודברו איתו בשפתו.

האם הדירה שלכם מתאימה לזוגות צעירים, שזו דירתם הראשונה, ואין להם עדיין ילדים? האם זו דירה למשפחה עם ילדים מתבגרים? או להורים בגיל הביניים, שילדיהם עזבו את הבית?

האם זו דירה מעוצבת ומתוכננת, שמתאימה לאנשים פדנטים במיוחד? האם זה בית לאנשים שאוהבים חיות? האם הדירה קומפקטית או מרושלת? האם היא פונה לגינה שקטה ולכן תתאים למי שמחפש שקט וירוק או משקיפה על רחוב סואן ולכן קורצת יותר לטיפוסים אורבניים?

לפי התשובות שתתנו לשאלות אלה תוכלו לאפיין את האנשים שהבית שלכם מתאים להם, ולמצוא את הסיגנון האולטימטיבי, זה שבדיוק מתאים להם. סיגנון עיצוב נכון ידבר בשפה של האנשים האלה, יתחבר לסגנון החיים שלהם, ויגרום להם להרגיש הכי בבית ברגע שיכנסו אליכם הביתה.

זיהוי הקונים הפוטנציאליים שלכם ופנייה נכונה אליהם (כמו גם קביעת מחיר נכון) הוא חלק מתהליך מיצוב הדירה שלכם. קיראו עוד על כך בפוסט מיצוב נכון.

איך בוחרים סיגנון:

∗ בהתאם למיצוב

לאחר שזיהיתם את קהל היעד – אותם קונים פוטנציאליים שבדירה שלכם עשוייה להתאים להם, מיצאו את הסגנון שהכי מדבר אליהם. זה הזמן לעיין במגאזינים של הום סטיילינג לפני מכירה ולקבל השראה.

אין צורך להוציא המון כסף או לרכוש פריטים יקרים. בדרך כלל יספיקו נגיעות קטנות כדי להעביר את הרושם הנכון. שימוש בצבע, ובאביזרים זולים יחסית כגון מנורה עומדת, שטיח, כיסאות בר גבוהים, עציצים, כורסת קריאה – כל אחד מאלו מעביר מסר שונה לגמרי.

∗  אפשר וכדאי להתייעץ עם מומחים, במיוחד עם דימיון עיצובי אינו כוס התה שלכם.

∗ לא קיצוני

הימנעו מקיצוניות – בצבע, בריהוט, באביזרים. הימנעו מעיצוב הצהרתי.

∗  לדוגמא, פוסטרים ענקיים בתחום עניין נישתי, כגון גיבורים של סרטי מדע בדיוני או פוסטרים פוליטיים, עלולים להרתיע קונים.

סיגנון קלאסי, נקי, לא עמוס מדי, לא קיצוני, לא מוזר, כזה שלא יוצר הרגשת אי נוחות או מתח הוא המומלץ על מנת להשרות הרגשה נינוחה על רוב האנשים.

∗ לא להשקעות גדולות

עשו שימוש במה שיש לכם בבית: הזיזו למיקום אחר, נסו להעביר דברים בין חדרים, ולארגן מחדש פריטים בתוך החדר. מספיק פריט אחד משמעותי שיסדר לכם את כל החדר.

∗  לדוגמא, יתכן שהסלון שלכם עמוס מדי ומלא דברים. אולי תוכלו להוציא משם כורסא אחת ולהעביר אותה לחדר השינה? או לחדר אחר שאינו מרוהט כראוי? ככה תרוויחו פעמיים.

לעיתים הסוד טמון דווקא בדילול: זירקו חפצים ישנים ומהוהים, לא קשורים, שרק תורמים לצפיפות.

פטנט נוסף מומלץ הוא שימוש באביזר קישוטי בולט – חפשו השראה בארונות שלכם, בין החפצים המאופסנים, שלא בשימוש יום-יומי. יש לכם קערות גדולות ויפות?

∗  לדוגמא, שולחן אוכל ישן ולא אטרקטיבי ניתן לכסות בראנר חצי-שקוף בעל צבע מעניין ולהניח קערת פירות ענקית במרכזו. אם יש לכם שם גם תאורה טובה – אתם מסודרים.

לאחר שתנצלו את כל מה שיש לכם בבית, ראו מה חסר: יתכן שפריט אחד, לא יקר אבל יעיל, כמו שטיח או שולחן, ישלימו את התמונה.

∗ לא אישי

זוכרים איך נראה חדר במלון? גם כשהעיצוב שלו מושלם והחדר נראה לכם מדהים, שימו לב שהעיצוב אינו אישי. הוא מאפשר לכם, האורחים, להיכנס לחדר ולהרגיש בו בבית, לא זרים. לא אורחים. כך בדיוק אתם רוצים שירגישו קונים פוטנציאליים שיכנסו אליכם הביתה.

דירה  מאד אישית, מלאה בפריטים אישיים (כגון תמונות ומזכרות מיוחדות) גורמת לקונה להרגיש שאין לו מקום בה, מדגישה את היותו אורח. ואתם רוצים שהוא ירגיש מיד בבית!

תנו לקונה להיכנס לבית שלכם ומיד לדמיין את עצמו חי בו.

∗  הוציאו תמונות של המשפחה, הודעות אישיות על המקרר, תעודות, גביעים, מזכרות – לא תמיד צריך לרוקן הכל אבל לכל הפחות הימנעו מעומס.

אין הכוונה להפוך את הבית שלכם למוזיאון. להיפך, אתם צריכים לתת הרגשה של מקום שחיים בו. חיים נהדרים. אבל זה לא שלכם. זה יהיה של הקונה.

∗  לדוגמא, אם אתם מכוונים לזוג צעיר שמתכנן להקים משפחה, חדר ילדים מאורגן ומסודר עשוי להיות גורם המשיכה העיקרי שלהם: מיטה, שטיח, שידה, כוננית עם משחקים – הכל יקסום להם.

אבל חיתולים, פח עם טיטולים משומשים, מגבת זרוקה, מוצץ, בקבוקים, תמונות של התינוק – אלה ימלאו את החדר במשפחה שלכם, ולא ישאירו מקום לזו שלהם.


3. פונקציונאליות

תנו שם לכל חדר. הגדירו פונקציה לכל מקום בבית, לכל חדר ולכל פינה (גם אם הבית שלכם קטן): חדר משחקים, חדר ילדים, פינת קריאה, חדר משפחה, פינת טלויזיה, מזווה, מדפי איחסון לחורף, חדר כביסה וכך הלאה.

השתמשו בשמות הפונקציונאליים הללו כשאתם מראים את הבית – ערכו סיור הכנה בבית, החליטו על מסלול קבוע ותסריט קבוע. תקנו לפי הצורך, בהתאם לפידבק שתקבלו מהקונים.

מדוע זה טוב? התיאור הפונקציונאלי מאפשר לקונה לראות את חייו כאן בבית. לדמיין איך כל הצרכים שלו נענים: יש מקום לנוח, יש מקום לארח, יש מקום לשחק ויש מקום לכבס.. הכל מסודר.

המסלול הקבוע מאפשר לכם לשלוט באופן שבו הקונים יחוו את הבית, מה הם יראו קודם, מה הם יראו בסוף, והיכן הם יעמדו כשירצו לשוחח איתכם על מועד הפינוי..


המשך בפרק ג: משתלם להשקיע – לשפץ למכור להרוויח

לא שיפוץ כללי אלא שיפורים קטנים שיעזרו במכירה. קצת יותר מאמץ, מומחיות וזמן (ואולי פנייה לאיש מקצוע) אבל אלה יתגלו כמשתלמים מאד.

« ♣ »

∗ כל הפרקים עכשיו במדריך המלא ∗


השיטה שלי: • הכנת הבית • מחיר נכון • קונים מתאימים

להכין את הבית נכון למכירה – ולא להפסיד כסף

נכון שאינך רוצה להפסיד כסף? ברור! אז זה הדבר הכי חשוב שצריך לעשות: להכין את הבית, אין כלל שאלה – כדי שהמכירה תהיה מהירה וקלה, כדי שהיא תזרום נכון, והכי חשוב – כדי לא להפסיד כסף! הסכמנו על זה, כן? לגמרי.

אבל! הכנת הבית למכירה שונה משיפוץ דירה רגיל: כדי באמת להשביח את הנכס, ובמינימום זמן, כסף ומאמץ – חשוב לדעת מה לעשות – כדי לא למצוא את עצמך בתוך פרויקט שלא נגמר, ששואב עוד ועוד כסף וזמן..

המטרה שלנו להתחיל ולסיים במהירות, ולהשיג תוצאות!
(ורוב הסיכויים – שאפשר יהיה גם להרוויח קצת..)

הקיט שלי להכנת הבית למכירה יכול לעזור לך בדיוק בנקודה הזו: לבחור במה להשקיע כדי להשביח את הנכס ולנהל נכון את התהליך, הנה הפרטים המלאים:

V קיט תיכנון, ניהול, ביצוע – הכנת הבית למכירה, שיעזור לך לצלוח את הפרויקט הזה הכי טוב שאפשר – עכשיו במחיר מיוחד + בונוס – כאן לפניך:

להכין את הבית ⇐ לפני שמוכרים

הכנת הבית – קיט תיכנון, ניהול, ביצוע

הכנת הבית למכירה

להכין נכון את הבית – ולא להפסיד כסף במכירה!
(ואולי קצת להרוויח..)
כל מה שצריך כדי לתכנן, לנהל, ולבצע
הכנה נכונה של הבית לפני המכירה!

איך להכין את הבית נכון?

1. בשלב ראשון עושים את מה שחייבים
כדי שהבית ימכר לא בהפסד
על כל אלו קיראו בפרק א. פשוט חובה: דברים שחייבים לעשות

2. בשלב שני עושים את מה שכדאי
כדי שהבית ימכר בקלות
על כל אלו קיראו בפרק ב. קל ומומלץ: דברים קלים שמומלץ לעשות

3. בשלב שלישי עושים את מה שאפשר
כדי שהבית ימכר במחיר טוב במיוחד
על כל אלו קיראו בפרק ג. משתלם להשקיע: דורש השקעה אך משתלם

הסבר מפורט של 3 השלבים –
הכנתי לך באופן מסודר במדריך להכנת הבית,
שמקבלים במתנה ביחד עם הקיט:

הכנת הבית למכירה – קיט תיכנון, ניהול, ביצוע

הקיט כולל:

V צ'קליסט בית

לבחון את הבית בעיניים של קונה – הצ'ק ליסט שהכנתי יעזור לך לבדוק במהירות את כל הבית שלך (בעיניים של קונה פוטנציאלי) ולהחליט מה כדאי לשפר.

הצ'ק ליסט מוביל אותך בצורה שיטתית ויסודית, ממש כמו קונה פוטנציאלי, לגלות את כל הבעיות בבית: פשוט עוקבים אחרי ההוראות ורושמים את המימצאים בטבלה שהכנו עבורך.

V אירגון משימות לביצוע

לתכנן נכון את השבחת הנכס – השיטה שלנו עוזרת לך לתכנן מראש מה בדיוק עושים, באיזה סדר, ובאיזה תקציב כדי לא להתברבר ולאבד שליטה.

טבלת משימות לביצוע עוזרת לך לארגן ולנהל את כל התהליך בלי לבזבז כסף וזמן: קובעים את המשימות (על בסיס תוצאות הצ'קליסט), לפי הסדר הנכון, כולל חישוב עלויות, תיכנון לוח זמנים וחלוקת אחריות.

» הכל מותאם להדפסה נוחה ומגיע עם הנחיות ברורות והסברים מלאים, שיובילו אותך צעד אחר צעד, לעשות כל מה שצריך כדי שהבית שלך יהיה מוכן למכירה (בלי להפסיד כסף ואולי אפילו להרוויח)!

V לקיט מצורפת מתנה

המדריך המלא להכנת הבית למכירה  – כל השיטות מרוכזות במדריך נוח

לא להפסיד כסף (ואולי קצת להרוויח..)

משקיעים בדיוק במה שצריך ובאמת משביחים את הבית..
חץ ירוק

הכנת הבית למכירה ← להכין את הבית כמו שצריך ולא להפסיד

לקבלת הקיט – עלות עכשיו   130   ∗77∗ שקל בלבד!
נרשמים, לוחצים פייפאל ומקבלים גישה מיידית לערכה

אישור על התשלום אליך ישלח במייל, חשבונית תישלח בדואר לפי הכתובת שנתת




100% אחריות מלאה! הצטרפו לתוכנית – בידקו אותה במשך יום!
אם לא תהיו מרוצים – שילחו לנו מייל, הרכישה תבוטל וכספכם יוחזר במלואו!
אחריות על כל המדריכים, הערכות והחבילות – 24 שעות מהרכישה

פרטים נוספים על הכנת הבית למכירה – קיט תיכנון, ניהול, ביצוע
לכל התוכניות (אפשרות להזמנת כל מדריך בנפרד)

הניסיון שלי מלמד: אי אפשר לקבל בחזרה את התקופה הראשונה.
אם לא פועלים נכון מהרגע הראשון – איך שלא יהיה, זה יגמר בהפסד של זמן וכסף

הכל טוב אחרי

« ♣ »

קריאה נוספת

יש לנו מדריכים לכל שלב ושלב, קיטים, ערכות וחבילות עזרהשמעבירים את הניסיון שלי ישירות אליך!

כל אחד יכול לבחור את מה שהכי מתאים לו, בכל שלב.

כדי למכור את הבית מהר
פיתחנו את שיטת:

HomeSellF FAST

התוכנית שמנחה אותך שלב אחר שלב:

איך למכור דירה »

עם המדריך שמלווה אותך כל הדרך:
מכירת דירה – המדריך המלא »

עד סיום המכירה בהצלחה!

« ♣ »


מה דעתך?