• להביא את הקונים הנכונים להביא את הקונים הנכונים - אוהבים להפוך את הבית לתחנת רכבת ולהזמין "רק להציץ" כל מי שמתקשר? לסדר את הבית, להפסיד יום עבודה, לעשות סיור מודרך, לענות על אותן שאלות.. ברור שלא. זה קשה, זה מתיש, וזה לא נכון! צריך להשקיע בקונים אמיתיים. אז איך מביאים רק אותם? המשך »
  • איך למכור בית - דברים שלמדתי איך למכור בית – דברים שלמדתי - יש דברים שרק לאחר שאתה מתנסה בהם ונכווה באופן אישי אתה מבין ולומד. ובכל זאת, כדאי ללמוד מניסיונם של אחרים (היום זה הרבה יותר קל: במרחק קליק יש ים של מידע..) הנה מה שלמדתי ממכירת שתי דירות שהיו לי והטעויות שעשיתי.. המשך »
  • איך למכור דירה בלי טעויות איך למכור דירה בלי טעויות? - מצד אחד, העיסקה הכלכלית הכי משמעותית שרובנו נעשה. מצד שני, אין בית ספר, והרבה פעמים אין הזדמנות שניה. אז צריך ללמוד לבד: לעשות את זה נכון יכול להיות שווה לכם הרבה הרבה כסף. הנה 20 הטעויות הנפוצות ביותר ואיך להימנע מהן.. המשך »
  • הערכת מחיר דירה טעויות הערכת מחיר דירה-3 טעויות נפוצות - 3 טעויות נפוצות שתוכלו להימנע מהן בקלות, כאשר אתם קובעים את המחיר לבית שלכם, שאתם רוצים למכור. לפחות אחת מהן קריטית, מאחר והיא יוצרת נזק שקשה אח"כ לתקן (בלי להפסיד כסף).. המשך »
  • הום-סטייג'ינג - הכנת הבית למכירה הום סטייג'ינג (שדרוג לפני מכירה) - הכנת הבית לפני מכירה תפקידה לגרום לקונה להתאהב בבית שלך. מהרגע הראשון. כל רגע שמשקיעים בהכנה חוסך המוני רגעים מעצבנים במכירה. ויש עוד בונוס: תהליך הכנת הדירה גורם לנו להרגיש טוב יותר: מוכנים, בטוחים, ופחות חרדים. איך משדרגים את הבית? זה אפשרי וזה מאד משתלם.. המשך »

« ♣ »