• הום-סטייג'ינג - הכנת הבית למכירה הום סטייג'ינג (שדרוג לפני מכירה) - הכנת הבית לפני מכירה תפקידה לגרום לקונה להתאהב בבית שלך. מהרגע הראשון. כל רגע שמשקיעים בהכנה חוסך המוני רגעים מעצבנים במכירה. ויש עוד בונוס: תהליך הכנת הדירה גורם לנו להרגיש טוב יותר: מוכנים, בטוחים, ופחות חרדים. איך משדרגים את הבית? זה אפשרי וזה מאד משתלם.. המשך »
  • האם לשפץ לפני מכירה הום סטייג'ינג – האם לשפץ לפני מכירה - אולי לא חייבים לשפץ, אבל כדאי, לכל הפחות לשדרג את הדירה לפני המכירה: יש כמה דברים פשוטים, מהירים, וזולים, שממש חייבים לעשות לפני המכירה. אחרת מפסידים גם זמן (בהמתנה למכירה) וגם כסף (במכירה עצמה).. המשך »
  • הום סטיילינג לפני מכירה הום סטייג'ינג – הום סטיילינג לפני מכירה - לעיצוב הבית באופן מיוחד לפני המכירה כמה תפקידים חשובים כגון לייצר תחושת מרחב ולהעביר מסר של איכות ועדכניות - דברים שיעזרו לך לבצע את המכירה בקלות ובמהירות, וגם לקבל מחיר מלא על הבית. כל ההמלצות קלות לביצוע אך דורשות מעט זמן או כסף - אבל התמורה שתתקבל תהיה גבוהה ביותר.. המשך »
  • לשפץ למכור להרוויח הום סטייג'ינג – לשפץ למכור להרוויח - חלק גדול מהדברים המוצעים כאן אפשר לעשות לבד. וגם אם נעזרים באנשי מקצוע – לא מדובר ברמונט כללי: לא מבחינת הזמן, לא מבחינת המחיר, ולא מבחינת הבלאגן. אבל הכי חשוב - השיפורים הללו יחזירו את עצמם בגדול, גם בקלות ומהירות המכירה וגם כמובן במחיר (שיהיה גבוה יותר).. המשך »
  • טיפים למכירת דירה הום סטייג'ינג – טיפים למכירת דירה - הדבר הראשון שהקונה רואה הוא הכניסה לבית. התחושה שתתעורר בו באותו רגע, תקבע לא מעט את מהלך הדברים בהמשך.. גם בסוף הביקור הקונה עשוי לחזור ולעמוד שם, בכניסה, כדי לשוחח איתך ולשאול שאלות.. מה אפשר לעשות כדי להצליח כבר מהרגע הראשון ואיך לא לקלקל את הרושם בסוף.. המשך »

« ♣ »