להראות בית לקונים – מדריך סיור

להראות בית לקונים

למכור בקלות ⇐ מדריך הסיור בבית:

לגרום לקונה להתאהב..

המדריך שילמד אותך איך להראות את הבית שלך
לכל קונה – כך שהוא ירצה לקנות אותו ועכשיו!
[49 ש' בלבד]


חישבו על כל הפעמים שאתם הייתם בצד הקונה, ובאתם לראות דירה למכירה, והרגע שבו פתחו לכם את הדלת היה הרגע שבו החלטתם לא לקנות.

זה לא מפתיע. לאופן שבו מראים את הבית יש השפעה עצומה על הקונה:

השניות הראשונות הן הכי משמעותיות

אם הקונה מרגיש מיד טוב – הוא יחפש סיבות למה כדאי לו לקנות. אם הוא מרגיש לא נעים – אין לו אפילו מושג למה – הוא יחפש את כל הסיבות שבעולם למה לא לקנות!

לכן צריך לעזור לקונה להרגיש טוב מהרגע הראשון. ומיד אחרי כן – דרוש סיור שיחזק את הקשר שלו לדירה. ובמיוחד חשוב לזכור:

סיור לא טוב – יבריח גם קונה שהדירה שלכם ממש מתאימה לו!

למרות שהדירה עונה על דרישותיו – הוא לא יראה את זה. הוא לא יצליח לדמיין את עצמו חי בדירה. והוא ילך ולא יחזור.

כשמכרתי את הדירה שלי בתל אביב הייתי צריכה למצוא דרך להראות אותה. היא היתה מאד מסודרת ויפה, אבל.............. [ליחצו להמשך הסיפור]

מאד קטנה (29 מ"ר בטאבו, 35 מ"ר לאחר סגירת המרפסת – דירת חדר בתל אביב הישנה, ברחוב מקסים, טוסקניני. פעם גידלו שם משפחה עם שני ילדים..)

היה לדירה מסדרון כניסה די צר וארוך יחסית, עם חצי חדר קטנטן מיד בכניסה מימין, וחדר מגורים גדול יחסית, מאד יפה ומסודר. אז אימצתי את הטכניקה הבאה:

דבר ראשון דאגתי שבעלי והילד שלי, שהיה אז בן שנה, לא יהיו בדירה (לפחות בפעם הראשונה שקונה בא, כדי שלא יראה קטן וצפוף. בביקור חוזר, תינוק חמוד יכול לעזור 🙂 )

דבר שני, פתחתי את דלת הכניסה כמה דקות לפני שהקונה הגיע. כשהקונה הגיע וראה שהדלת פתוחה הוא מיד נכנס פנימה והלך עד אלי – אני עמדתי באמצע חדר המגורים והזמנתי אותו להיכנס.

(אם הייתי באה לפתוח לו את הדלת, שנינו היינו נדחקים במסדרון הצר, ועוד לפני שהיה מרגיש את המרחב בחדר המגורים כבר היתה נחרטת בו תחושת צפיפות ומחנק. ולעיתים קונה מגיע עם פמליה.. אז תדמיינו, לא נעים.)

דבר שלישי, הקפדתי שהבית יהיה מאורגן טיפ-טופ, הכל במקום, הכל מסודר ונקי, אבל יחד עם זה בית שחיים בו. שום צעצועים על הריצפה, או כלים על השיש במטבח (שהיה חלק מחדר המגורים), או דברים על שולחן האוכל (עוד פינה בחדר) או ניירות ליד המחשב (אפילו פינת עבודה היתה שם).

דבר רביעי, היו לי רפרפות מתכת עדינות וירוקות על כל החלונות, וכיוון שהחדר היו בו הרבה חלונות (ולבני זכוכית), וזו היתה דירה בקומת קרקע שפנתה לחצר אחורית, היה להן אפקט חזק – מצאתי שהכי טוב זה להוריד את כל הרפרפות עד למטה ואז לכוון אותן על מצב פתוח. ככה החלל נראה הרבה יותר גדול ומחובר לירוק שבחוץ.

וכך כל פעם שקבעתי עם קונה חזרתי על כל הריטואל: הבעל הולך עם הילד לגינה, מסדרת מהר כל מה שלא במקום, מכוונת את כל הרפרפות ופותחת את הדלת – הקונה נכנס, נעמד באמצע החדר, והסתכל סביב סביב – ושום דבר מיותר לא חסם לו את קו הראיה.

ואז, בעודנו עומדים במרכז חדר המגורים, כיוונתי את הקונה להסתכל בכל פעם אל איזור אחר: הנה המטבח (שהיה מאד יפה וגם פרקטי למרות שהיה קטן), ומולו פינת האוכל, וזה הסלון והנה פינת העבודה, וכאן יש דלת החוצה לגינה. ואז הצבעתי לעבר מסדרון כניסה – והראתי שיש שם ארון קיר מלמטה ועד לתיקרה, וכך המסדרון הצר הפך פתאום לאיזור איחסון מעולה.

אחר כך לקחתי את הקונה לאמבטיה (שהיתה מהודרת במיוחד 😉 ) ודבר אחרון הראתי את חצי החדר הקטנטן בכניסה (שהיה מסודר לחדר לתינוק). משם הזמנתי את הקונה לחזור לחדר המגורים, לשבת שם ולדבר.

אנשים חשבו שהבית ענק.. טוב, לפחות גדול. אף אחד לא האמין שזה רק 35 מ"ר.

אז אם התקשר קונה פוטנציאלי, ואם כבר הזמנת אותו לראות את הבית – כדאי להגדיל מאד את הסיכוי שהביקור יסתיים במכירה!

להראות בית לקונים – ולגרום להם להתאהב..

סיור נכון – שיראה את כל היתרונות ויצור מיד תחושות טובות אצל הקונה –
יהפוך קונה מתלבט – למתלהב!!

חץ ירוק

מדריך הסיור בבית – למי שרוצה למכור בקלות

במדריך הסיור אספנו את כל הפטנטים שכדאי לדעת – איפה להתחיל, איך לעבור מחדר לחדר, מה לומר בכל מקום, על מה להצביע, האם להראות את הבית ביום או בלילה ועוד – כל הסודות לסיור שהופך כל דירה לבית שאי אפשר לעמוד בפניו.. מה במדריך (השקעה משתלמת במיוחד):

V קבלת פנים, והסיור בבית (לכל בית יש חסרונות – מה עושים?)

V 7 טיפים חשובים (הטעויות שמבריחות את הקונים)

V סיום חזק (וגם: לא לתת לקונה פוטנציאלי להיעלם)

ועכשיו חישבו שוב על כל הפעמים שבאתם לראות דירה למכירה, ורציתם מיד להסתובב ולברוח..
חץ ירוק

איך להראות בית לקונים ← ולמכור בקלות!

לקבלת המדריך – עלות עכשיו   90   49 שקל בלבד!
נרשמים, לוחצים פייפאל ומקבלים גישה מיידית למדריך:

אישור על התשלום אליך ישלח במייל, חשבונית תישלח בדואר לפי הכתובת שנתת





לקוחות מספרים

♦ התוכנית המקורית שלנו הייתה למכור את הדירה ככה, כמו שהיא. הדירה שלנו מיוחדת, יש בה כמה בעיות, והיא לא מתאימה לכל אחד. אז חשבנו שנחכה עד שיבוא מישהו שיתאים לו, כמה שזה יקח יקח. וגם היינו מוכנים לעשות הנחה גדולה במחיר. אבל אז שלחנו שאלה למיכל ובאמת שינינו לגמרי אחרי זה את כל התוכנית. … להמשיך לקרוא את אלי ל.

אלי ל. הוםסלף

♦ היי מיכל, מודה לך מאוד על השרות שאת מעניקה! רעיון של אתר עבור דירה למכירה הוא מבריק! הוא מאפשר סינון מתעניינים פוטנציאליים ומנגיש את כל הפרטים בצורה נוחה. (לקחתי ממך את הרעיון ולמדתי לבנות אתר בעצמי). בנוסף, העצות שנתת והמלצות שכתבת לי הראו שיש לך ידע רב בתחום. בפרט הן עזרו לי לסנן טלפונים … להמשיך לקרוא את רעיה

רעיה הוםסלף

רוצה לדעת מה צריך לעשות, ומה כולל תהליך מכירת דירה?
כל השלבים, כדי שהכל יעבור חלק, בלי טעויות קשות ומיותרות
מומלץ לקחת את המדריך: מפת דרכים

עוד אפשרויות:

אפשר לשדרג בכל שלב, גם לאחר הזמנה ושימוש,
הזכות למחירי מבצע תישמר לתקופה של חצי שנה מיום ההזמנה
לשידרוג – כתבו לנו כאן – ואנחנו נשלח אליכם הנחיות להמשך